Blog Layout

Telegram Scammer Amaran

Apr 14, 2020

Ejen Palsu Menggunakan Jenama 7Luck88 untuk Beroperasi

Baru-baru ini, ramai ahli 7Luck88 melaporkan bahawa agen palsu telah menggunakan jenama 7Luck88 untuk beroperasi. Scammer bertindak sebagai customer services 7Luck88 Telegram dan cuba menipu ahli-ahli 7Luck88 kami. Ini adalah isu yang sangat penting bahawa ahli 7Luck88 mungkin tertipu oleh scammer itu semasa membuat transaction dengan mereka. 

Oleh itu, untuk mengelakkan ahli 7Luck88 kami terperangkap dalam masalah ini, 7Luck88 mengisytiharkan bahawa nama pengguna Customer Service 7Luck88 di Telegram kami adalah cs7luck88 ; tetapi bukan 'cs7luck88_official'.
Nama pengguna 'cs7luck88_official' dikendalikan oleh scammer dan bukan username rasmi 7Luck88. 

Apakah yang akan berlaku jika anda jatuh ke dalam perangkap scammer dan membuat transaksi dengan mereka? 
  • Anda tidak akan dapat Game ID selepas deposit 
  • Tiada bayaran akan dibuat selepas anda menang besar 
  • Agen Palsu akan block contact point anda dan tidak akan balas mesej anda 
  • 7Luck88 tidak akan bertanggungjawab sekiranya perkara di atas berlaku
Setiap Transaksi di 7Luck88 termasuk deposit, pengeluaran serta pemindahan game balance kepada produk baru diperlukan menyerahkan borang untuk proses selanjutnya.

Sentiasa ingat untuk layari laman web 7Luck88 rasmi dan buat transaksi supaya tidak dijatuh ke dalam perangkap scammer. Maklumat lanjut mengenai isu penipuan sila rujuk laman web rasmi 7Luck88. Selain itu, sila hubungi customer service 7Luck88 untuk mengetahui lebih lanjut tentang 7Luck88 dari segi promosi atau pertanyaan.
Share by: